קניות באינטרנט


סטטיסטיקות קניות מקוונות הן מדד טוב להצלחתה של חנות מקוונת. נתונים סטטיסטיים אלה הם בדרך כלל בחינם ויכולים לספק סקירה כללית על צמיחת השוק המקוון. מגמות אלה חשובות לחברות מכיוון שהן מראות כמה כסף מושקע באינטרנט ואיך הצרכנים מרגישים לגבי מסחר אלקטרוני. למרות היותו מושג חדש יחסית, סטטיסטיקות קניות באינטרנט מראות עד כמה קמעונאים באינטרנט מצליחים.

ראשית מה זה קניות באינטרנט?

קניות באינטרנט

קניות מקוונות שינו באופן דרסטי את שוק הצרכנים בעשורים האחרונים. עם זאת, עדיין יש לו דרך ארוכה לעבור לפני שהוא מחליף באופן מלא קניות פנים אל פנים. ישנם יתרונות רבים לקניות פנים אל פנים, כולל סיפוק מיידי ויכולת לנסות בגדים לפני שאתה קונה אותם. למעשה, ההערכה היא כי 75% מהאמריקאים יהיו קניות באינטרנט לפחות פעם בחודש על ידי 2022. עד 2021, 230.5 מיליון אנשים יבצעו רכישות מקוונות. ועד 2025, 69% מהאמריקאים יבצעו רכישה מקוונת.

למרות היתרונות הרבים של קניות באינטרנט, אחד החיסרון העיקרי הוא המרחק בין הצרכן לבין המוצר. זה גורם לצרכנים לסרב לרכוש מוצרים שהם לא יכולים לראות או לנסות פיזית. עם זאת, עם התפתחות המציאות המוגברת, הצרכנים יכולים כעת לחקור ולבדוק מוצרים באופן וירטואלי. תכונות אלה מסייעות להפוך את חוויות הקניות ליותר סוחפות ולשמור על לקוחות חוזרים.

כיום, קניות מקוונות הפכו כל כך נוחות, עד כי חנויות נוספות מציעות כעת משלוח מדלת לדלת ואיסוף קרבסייד. למעשה, הנוחות הפכה את הקניות המקוונות לפופולאריות עוד יותר. לדברי ג 'וי לו, עוזר פרופסור לשיווק באוניברסיטת ג' ורג ' יה, מגמה זו הפכה נפוצה כל כך שהיא עשויה להפוך לנורמה החדשה בקמעונאות. ברגע שלקוחות יגלו את הנוחות והמהירות של קניות מקוונות, יתכן שהם לעולם לא ירצו לחזור לשיטות קמעונאיות מסורתיות.

קניות מקוונות הפך כל כך פופולרי, כי עכשיו זה אפשרי עבור כל אחד להתחיל חנות מקוונת. בבריטניה מעריכים כי 91 מיליארד דולר הוצאו ברשת בשנת 2013. כיום, מרבית החנויות הקמעונאיות מציעות קניות מקוונות, כולל וולמארט, בסט ביי וסירס.

מאילו טעויות להימנע בעת קניות מקוונות?

במהלך השנים, קניות באינטרנט גדל מאוד. מיליוני אנשים מבצעים כעת רכישות של כל מיני מוצרים ושירותים באינטרנט. זה כולל כל דבר, החל מבגדים וצעצועים ועד ספרים ואפילו תוספי בריאות ומוצרי מזון. בעוד אנשים רבים נהנו הצלחה עם הקניות המקוונות שלהם, יש כמה דברים שאתה תמיד צריך להיזהר.

ראשית, תמיד להסתכל על המחירים לפני ביצוע רכישה. זה יעזור לך להימנע מהונאה או לקבל חיקוי זול. אפילו חנויות מקוונות מכובדות אינן יכולות לשלוט במספר הזיופים הנמכרים, ויש המון מוכרים שמוכנים לשלוח אותם בכל מקרה. טעות נוספת היא לא לנתח בקפידה תיאורי מוצרים וגודל תרשימים. זה יכול לגרום כסף מבוזבז, וביקורת לקוחות שלילית.

שנית, לעולם אל תרכוש מוצרים שלא תשתמש בהם. קניות באינטרנט יכול להיות מרגש כי אתה יכול לדפדף מאות מוצרים. ואתה יכול לקבל הנחות ולקבל אותם נמסר הדלת שלך. אבל זה יכול להיות גם מסובך ולהוביל למאות דולרים של כסף מבוזבז. לכן, חובה לעקוב אחר הטיפים הבאים כדי להימנע מטעויות אלה ולהבטיח שתקבל את העסקאות הטובות ביותר האפשריות.

מה אתה צריך לדעת בעת קניות באינטרנט?

קניות באינטרנט יכול להיות נוח ומהיר, אבל יש כמה דברים שאתה צריך לדעת לפני שאתה עושה את זה. לדעת איך לקנות באינטרנט יכול לחסוך לך זמן וכסף, ואתה יכול אפילו לקנות ישירות מהספה שלך! רק להיות בטוח להיות מודע לסיכונים, מדי! אחרי הכל, חלק גדול מהנאה מקניות באינטרנט הוא לא לעזוב את הבית שלך, אז אתה צריך להיות זהיר.

הדרך הטובה ביותר לעשות קניות באינטרנט היא לבחור אתר המשתמש בטכנולוגיית סל כדי להצפין את המידע שלך במהלך השידור. אתה יכול לדעת שאתר מאובטח משתמש בטכנולוגיית סל על ידי חיפוש סמל נעילה בשורת הכתובת של הדפדפן שלך.

אתה צריך גם לקרוא את מדיניות ההחזרה. אתה צריך לדעת איך להחזיר פריטים אם תחליט שהם לא מתאימים לך. ברוב האתרים יש מדיניות החזרה קלה למעקב, אך עדיין חשוב לבדוק. לדוגמה, אתרים מסוימים אינם מאפשרים החזרות על פריטי מכירה או אישור, או אם שטפת ולבשת את המוצר.

השתמש תמיד באמצעי תשלום מאובטחים. כאשר משלמים באינטרנט, עדיף להשתמש בכרטיסי אשראי או חיוב. כרטיסי חיוב מקושרים לחשבון הבנק שלך, והם נמצאים בסיכון גבוה יותר לפריצה. כרטיסי אשראי טובים יותר לקניות מקוונות מכיוון שהם מספקים יותר הגנה ופחות אחריות אם מספר הכרטיס שלך נגנב.

סופרמרקט בירושלים