מה כדאי לדעת כשקונים פסנתר יד שנייה?

פסנתר יד שנייה

פסנתרים יכולים להיות יקרים, אבל אם אתם מחפשים תמורה טובה לכסף אז פסנתר יד שנייה יכול להיות אופציה נהדרת. הם נוטים להיות במצב טוב, ברגע שמצאת אחד אשר מתאים לצרכים שלך, זה יחסוך לך הרבה כסף על קניית חדשים. אתה יכול למצוא פסנתרים יד שנייה מאנשים מקומיים שאינם משתמשים בהם יותר או מחנויות פסנתר כי הם הולכים מחוץ לעסק. ראשית לגלות איזה סוג של פסנתר אתה רוצה ולאחר מכן לחפש באינטרנט עבור אלה יד שנייה כי הם למכירה בקרבת מקום.

מדוע כדאי לי לקנות פסנתר יד שנייה?

פסנתר יד שנייה יכול להיות דרך מצוינת לקבל תמורה טובה לכסף. הם לעתים קרובות זול יותר מאשר חדשים, ואתה יכול לקבל פסנתר יד שנייה טובה עבור חלק קטן של העלות של אחד חדש.

אתה עשוי לחשוב כי קניית יד שנייה אומר שאתה תהיה בסופו של דבר עם מוצר נחות אבל זה לא תמיד נכון. אתה יכול למצוא כמה פסנתרים מעולים שהיו פעם דגמים מהשורה הראשונה במחירים סבירים מאוד-לפעמים אפילו פחות ממחצית המחיר המקורי שלהם!

האם פסנתר יד שנייה עדיין טוב לנגינה כמו חדש?

פסנתר יד שנייה עדיין טוב לנגן עליו, אבל תמיד כדאי לבדוק אם יש סדקים בלוח הקול מכיוון שאלו יכולים להיות יקרים לתיקון. התהודה היא החלק העליון של הפסנתר שלך וזה עשוי מעץ. כאשר אתה לוחץ על מקש על הפסנתר שלך, זה רוטט התהודה מה שהופך את מה שאנחנו שומעים כמו מוסיקה. אם יש סדקים בחתיכת העץ הזו אז הם צריכים להחליף לפני שהם מחמירים ובסופו של דבר עולים עוד יותר כסף!

היתרון העיקרי של קניית יד שנייה הוא המחיר. יש כמה פסנתרים טובים מאוד זמינים בפחות ממחצית העלות של אחד חדש, ואם לא אכפת לך לקנות משהו ששימש בעבר אז זו יכולה להיות דרך מצוינת להשיג מכשיר במחיר מציאה.

איפה אמצא פסנתר יד שנייה?

לעתים קרובות אתה יכול למצוא פסנתר יד שנייה מאנשים מקומיים שאינם משתמשים בהם יותר או מחנויות פסנתר כי הם הולכים מחוץ לעסק. זוהי דרך נהדרת להשיג עסקה טובה על פסנתר, אך תצטרך לדעת מה אתה מחפש כשאתה קונה כזה בדרך זו.

יש הרבה מקומות לקנות פסנתרים יד שנייה אבל אתה לא רוצה לקנות משהו שהוא לא באיכות טובה או נשמע רע

חנויות פסנתר

אנשים מקומיים

באינטרנט

פסנתרים יד שנייה יכולים להיות דרך מצוינת לקבל תמורה טובה לכסף, אבל אתה לא רוצה לקנות משהו לא באיכות טובה או נשמע רע.

איך נבדוק פסנתר יד שנייה?

הדרך הטובה ביותר לבדוק אם יש סדקים היא להסתכל על לוח הקול מלמעלה. אתה צריך גם לבדוק מתחת ומסביב זה חתיכת עץ עבור כל סימני נזק. אם אתה רואה כאלה, אז הפסנתר שלך עשוי להזדקק ליותר מסתם כוונוןיש כמה דברים שצריך לחפש בעת רכישת פסנתר יד שנייה. תרצה לבדוק שהוא במצב טוב, שאין סדקים או שקעים גדולים בתיק ולוודא שהמפתחות נעים בצורה חלקה.!

ראשית לגלות איזה סוג של פסנתר אתה רוצה ולאחר מכן לחפש באינטרנט עבור אלה יד שנייה כי הם למכירה בקרבת מקום.

אם זה זקוף, בדוק אם יש לו רגליים ובאיזה מצב הם נמצאים.

אם זה גרנד, להסתכל על גודל וצורה של המפתחות, כמו גם אם יש נזק כלשהו עליהם.

שקול כמה מקום יש לך בבית או במשרד לפני שאתה קונה אחד – במיוחד אם אתה קונה פסנתר זקוף!

אם אתה מחפש פסנתר, אתה יכול לקנות אחד חדש או יד שנייה. חשוב לשקול את שתי האפשרויות לפני קבלת החלטה מכיוון שלכל אחת מהן יתרונות וחסרונות משלה.

מסקנה

לכן, אם אתם מחפשים פסנתר יד שנייה ולא רוצים להוציא יותר מדי כסף, אז קניית יד שנייה היא האפשרות המושלמת. אתה יכול למצוא כמה מציאות נהדר על מכשירים אלה והם עדיין נשמע נהדר כאשר שיחק על ידי אנשי מקצוע או חובבנים כאחד. עם זאת, לפני רכישת כל פסנתר יד שנייה לוודא כי זה נבדק על ידי מומחה, כך שאין בעיות עם התהודה שלה או חלקים אחרים אשר יכול לעלות אלפי דולרים כדי לתקן!

לפרטים נוספים לחצו כאן: https://www.recital-piano.co.il/second-hand-pianos